Ruilen:


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd, Stuurt u niet de volledige bestelling terug, dan storten we alleen de bedragen van de geretourneerde artikelen terug. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info @ het schoenmakertje . nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Voorwaarden:


De producten zijn ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking verpakt.

Daarnaast bent u in het bezit van de factuur/pakbon en eventueel garantiebewijs.


Zoals beschreven in de verkoop op afstand, zijn wij niet verplicht om producten die op maat en/of speciaal voor de klant zijn gemaakt terug te nemen.

Dit houd voor u in als u niet tevreden bent over het eind resultaat, wij geen geld terug geven!


Het stappenplan

1.Stuur een e-mail via het contact formulier en geef aan dat u een product wilt ruilen of retourneren en indien noodzakelijk voor welk product u het wilt ruilen.

2.Stuur binnen 14 werkdagen het product retour op eigen kosten. Voeg een eventueel garantiebewijs en de factuur/pakbon bij uw zending. U dient zelf de verzendkosten te betalen.

3.het Schoenmakertje zal na ontvangst en controle het nieuwe product toesturen of de aankoopprijs aan u terug storten.

4.Bij ruilen zal een eventueel verschil in aankoopprijs aan u worden geretourneerd of berekend. Wij nemen hierover contact met u op.

5.Bij retourneren wordt de aankoopprijs minus de verzendkosten en transactiekosten zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan u geretourneerd.

Klachten

We raden uw aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetschoenmakertje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Instellingen

Menu

Maak een gratis account om verlanglijstjes te gebruiken.

Meld u eerst aan.